Nederlandse PostHet was niet de eerste keer dat wij het uiterlijk bepaalden van PTT Nederland en haar werkmaatschappijen.
Toen PTT Post haar naam veranderde in TPG Post en het predicaat ‘Koninklijk’ verkregen werd, mochten wij weer aan de slag met het ontwerp van een nieuw logo en de visuele identiteit.
De ontwikkeling en implementatie van de totale visuele identiteit betrof de basisstijl voor drukwerken, fotografie- en beeldtaal, inrichtingen (shop-in-a-shop), industriële vormgeving, m&c, en digitale media.
Deense PostOnze ervaring met de Nederlandse post bleef niet onopgemerkt. Door de Deense Post zijn wij vervolgens ingeschakeld om ze te begeleiden in een vergelijkbaar merkstrategieproces als bij de Nederlandse post. Maar wel duidelijk rekening houdend met de typische cultuur van Denemarken. Om juist die subtiele verschillen van cultuur te kunnen proeven en om tijdens het ontwerpproces daarvan te leren, zijn wij projectmatige samenwerking aangegaan met het Deense bureau
Kontrapunkt.
Tijdens dienstverband bij Studio Dumbar